Η πρώτη γενιά του Nissan QASHQAI έγινε εμπορικά διαθέσιμη το 2007, σφραγίζοντας από την αρχή την επιτυχία του μοντέλου. Σχεδόν 100.000 αυτοκίνητα πωλήθηκαν σε όλη την Ευρώπη πριν από το τέλος του συγκεκριμένου έτους, με τη Nissan να έχει απόλυτα δικαιωθεί για την τόλμη και την καινοτομία της.
Στα 10 χρόνια του QASHQAI, περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, κατατάσσοντας το μοντέλο ως το best seller crossover της Γηραιάς Ηπείρου. Το QASHQAI έχει κερδίσει περισσότερα από 80 βραβεία, μεταξύ των οποίων 19 ως το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς”.
Το 2016 η Nissan πούλησε 261.429 QASHQAI στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν). Αυτό είναι ένα μερίδιο αγοράς 10%, και αντιπροσωπεύει μια αύξηση 5,2%, σε σχέση με τους προηγούμενους 12 μήνες.
Η επιτυχία έχει εξαπλωθεί πέρα από την Ευρώπη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις του Nissan QASHQAI να φτάνουν τα 3,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 137 χώρες ανά την Υφήλιο.
Στην Ελλάδα, το Nissan QASHQAI καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, κατακτώντας και το 2016 την πρώτη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας C.
Το νέο Nissan Qahsqai J11 διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις (Εnergy , Acenta , N-Connecta & Techna) η τελευταία με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Ομως μόνο η techna έκδοση του Qashqai διαθέτει στον standard εξοπλισμό τις ράγες οροφής.
Το νέο Qashqai J11 διαθέτει εργοστασιακές υποδοχές που σημαίνει οτι μπορούν να μπουν αυτές βιδωτά , χωρίς κόλλα ή τρύπημα.
Η διαφορά αυτή σε σχέση με το προηγούμενο Qashqai & καθώς επίσης οτι οι εκδόσεις Εnergy,Acenta,N-Connecta δεν διαθέτουν εργοστασιακές ράγες μας έκανε να επισπεύσουμε την ανάγκη να υπάρχει στην αγορά το αξεσουάρ αυτό.
Παρουσιάζουμε (ακολουθεί παρακάτω και βίντεο τοποθέτησης) τις εργοστασιακές ράγες ορφής (techna style) οι οποίες τοποθετούνται γρήγορα στις εργοστασιακές υποδοχές που δίνει η Nissan.
Προσοχή όμως οι συγκεκριμένες ράγες δεν ενδείκνυνται για φόρτωση.